Orbea Orca 2021

  • Redna cena:2.199,00 €
V košarico


Model:  ORCA 2021 na uradni spletni strani: ORBEA.COM


NAJLAŽJE IN NAJBOLJ ZMOGLJIVO Dirkalno kolo

Zmogljivost, tehnologija in slog so bili vedno temelj kolesarjenja. Morda ne tekmujemo, a obožujemo občutek dirkalnega kolesa - Orce, ki je lahka, hitra in lepa. Poklicni športniki, vikend bojevniki, lovci na Stravo in rekreativci imajo podobne cilje - tako radi imamo ''stroj'' in ta življenjski slog.



Informacija o ceni, zalogi, naročilu: INFO@SPORTR.SI
ali
GSM  069 707 888


KAJ DELA ORBEA ORCA EDINSTVENO ?


Vsakdo lahko izkoristi mirno vožnjo, napredno tehnično in aerodinamično prednost, tudi če se ne spoznamo na Watte. Pričakujemo vgrajene kontrole in komponente, da so elegantne, pametne in podpirajo naša kolesa. Za prilagodljivost in zmogljivost zagotavljamo, da ima Orca prostor za širšo gumo. Da bi se prilegali najširšemu spektru kolesarjev, ponujamo edinstvene rešitve za vgradnjo krmil in opor krmil, ker ne iščemo enakih položajev na kolesu, ampak želimo najhitrejše kolo, ki ustreza prav nam. Orca je osebno, sodobno, sposobno dirkalno kolo, ki nas navdušuje, da vozimo točno tako, kot želimo.
To so kolesarji, ki se nimajo za šprinterje ali plezalce ali celo dirkače, to so kolesarji, kateri želijo kolo, ki zmore vse in obvlada katero koli pot. So športniki, ki iščejo vodilno tehnologijo in slog ter cenijo kolo, ki izstopa med ostalimi kolesi.

TEHNOLOGIJA
ORBEA MONOCOQUE CARBON
Za izdelavo čim bolj dovršenega ogrodja uporabljamo najsodobnejšo tehnološko napredno ogljikovo konstrukcijo - zapleten in mukotrpen postopek z rezultati, ki jih boste v sedlu cenili
.


OBLIKE OKVIRJA OMX                                                 

Ni veliko kolesarskih podjetij, ki imajo na dosegu roke raziskovalne in razvojne sposobnosti inženirske šole. Orbea sodeluje neposredno s strokovnjaki na univerzi Mondragon v Baskiji, da analizira in preizkusi aerodinamične koncepte.

Odprtine, sedežna cev in nasloni sedeža nove Orce so ovalizirani in nežno poravnani za 10% zmanjšanje upora pri prejšnji različici.


OMR OBLIKE OKVIRJA NOVO

OMR okvir cilja na zaobljene oblike, ki izboljšujejo skladnost in zmanjšujejo težo, zaradi česar je OMR idealen za kolesarje, ki iščejo gladko in učinkovito kakovost vožnje. Postavitev in dinamična struktura zagotavljata skladnost in absorpcijo vibracij 5% boljšo od prejšnje OMR in 10% višjo od sedanje OMX.

Okrogla 27,2-milimetrska sedežna opora je bistveno bolj udobna kot premer 30,9 ali 31,6 mm, kar izboljša udobnost sedenja, ne da bi pri tem žrtvovali togost okvirja na spodnjem nosilcu.


FREEFLOW VILICE
Aerodinamične vilice so običajno zasnovane tako, da delujejo kot zračne cevi - optimizirane za usmerjeno gibanje po vetru. Toda vrtenje napere naprej in današnja širša platišča in pnevmatike, ki se od zadaj približujejo vilicam (proti toku vetra, ko se kolo vrti), ustvarja območje visokega tlaka / velikega upora.
Freeflow način razširi krake vilic stran od tega območja, da zmanjša pritisk in turbulenco. Običajna smerna aerodinamika ostaja nespremenjena, vendar je kolo hitrejše, ker je zračni prostor znotraj lopatic vilic Freeflow manj kaotičen.

DINAMIČNA STRUKTURA
TRDNOST
95-105NM TRDNOSTI -  Veliko večino torzijskih in bočnih obremenitev prenaša spodnji del okvirja. Cev za ''headtub''-om, spodnja cev in cev verige se upirajo zvijanju in prenašajo moč na zadnje kolo. O tem ni nobenega dvoma, odpornost na upogibanje na dnu okvirja neposredno pomeni več vatov do kolesa in občutek, da je prenos moči takojšen.

MEHKOBA
Spuščeni zadnji trikotnik in optimizirana struktura ogljika ter oblike cevi so ključnega pomena za izdelavo udobnega okvirja, ki pomaga zmanjšati mišično utrujenost, udobje pa vam prihrani moč. Naravni upogibni vzorci, ki jih ustvarjata postavitev ogljika in minimalna količina zgornje opore cevi in sedeža, zagotavljajo dinamično, gladko vožnjo, ki je videti kot lebdenje po grobih cestah.





OMX CARBON

OMX je mešanica izključno vlaken z visokim modulom in vlakna z visoko trdnostjo. Predpripravljene ogljikove plošče se lasersko režejo, da se odvečni materiali čim bolj zmanjšajo in prekrivajo, opravljene pa so ure predoblikovanja, da se zagotovi optimalno stiskanje z najmanjšo količino ogljika. Za odstranjevanje gub in pomanjkljivosti se uporabljajo popolni EPS kalup in vložki iz lateksa.

OMR CARBON NOVO

OMR okvirji dodajo visok modul in vlakna visoke trdnosti standardni postavitvi za izboljšanje razmerja togost / teža. Oblikovanje kalupa z EPS-oblikami in PU vložki za ''headtube'' in spodnjo cev ustavijo gubanje in neskladnosti v kritičnih območjih, kar omogoča manjšo porabo ogljika, hkrati pa ohranja trdnost.


GEOMETRIJA IN ERGONOMIKA
Ergonomija za najširšo paleto kolesarjev
CESTNA GEOMETRIJA ORBEA
Orca Racing Geometry se je razvijal v skoraj 100 letih oblikovanja cestnih dirkalnih koles in je popolno ravnovesje odzivnosti in stabilnosti. Položaj je agresiven, da maksimizira aerodinamiko in učinkovitost. Upravljanje je natančno in intuitivno. Koti in mere so skrbno pretehtani v različnih velikostih, da z vsakim gibom pedala zagotovite več moči usmerjene na cesto, več moči pa pomeni večjo hitrost.

Orca is designed to fit humans of all shapes and sizes. It’s important to realize that women should receive the same expert bike-fitting advice as men and a custom fit for a rider of any shape is easily accommodated with MyO component selection.
MINIMALNA DOLŽINA CEVI OB VERIGI
SPECIFIČNE VELIKOSTI VILIC ZA IZBOLJŠANO KRMILJENJE KOLESA.
MANJŠI ''STACK'' (552mm) IN DALJŠI ''REACH'' (385mm) ZA ŠE BOLJŠO AERODINAMIKO.
DIRKALNA GEOMETRIJA = VEČ VATOV!

PRILAGODLJIVA ERGONOMIKA
Kako vam lahko ergonomija pomaga za daljšo vožnjo? Za razliko od dirkaškega položaja, ki je osredotočen na aerodinamiko, vzdržljivostni položaj povzroči, da je kolo lažje za vožnjo in poveča vzdržljivost. Krajši ''kokpit'' in višje krmilo povečata udobje voznika - več udobja pa pomeni daljšo in hitrejšo vožnjo.

Ta preprosta in elegantna ergonomska rešitev dvigne krmilo za razliko od tradicionalnih krmil na kolesu, tako da se lahko vrat in ramena nekoliko bolj sprostijo in se osredotočite na manj naporno in s tem lahko tudi daljšo vožnjo. Povečajte vzdržljivost s položajem, ki povečuje udobje.


INTEGRACIJA
Nov standard v industriji

ICR PLUS
Notranja napeljava kablov je skrbno vodena po najboljši poti pod oporo krmila in skozi glavno cev, brez drgnjenja ali ropotanja in je optimizirana tako za tradicionalne kot elektronske sisteme prestavljanja. Distančniki za višino krmila gladijo pretok zraka in omogočajo enostavno nastavitev. Celotna cestna linija Orbea ponuja to čisto rešitev z integrirano oporo krmila OC in pokrovi kablov.


OPORA KRMILA IN RAČUNALNIK
Opora krmila OC2 in OC1 nove Orce so zaradi ''owersize'' konstrukcije lahka in trda. Kabelski kanal pod oporo krmila vodi napeljavo v okvir kolesa skrito pred očmi in zmanjšuje upor zraka.
Čelna plošča opore krmila je združljiva z integrirano računalniško pritrdilno platformo. Priklopite računalnik ali odstranite nosilec za popoln videz.


SKRITA OBJEMKA
Orcina objemka sedeža je gladko vgrajena v okvir in povečuje aerodinamiko. Seveda tudi to izgleda super. Le eden izmed majhnih detajlov, zaradi katerih je Orca ''inteligentna'' in lepa.


UDOBJE
Udobje vas naredi hitrejše
ŠIRINA Pnevmatik - 32C OMX / 35C OMR


SEDEŽNA OPORA

OMX SEDEŽNA OPORA
Hišna sedežna opora OMX v obliki črke D pomaga tako aerodinamičnosti kot udobju. Notranji baterijski vtič drži baterijo Di2, gumijast ovratnik pa ščiti okvir z izpopolnjenim videzom.
Preprosta in varna spona sedežne opore Orca je hišna zasnova, ki omogoča nastavitev nagiba neodvisno od položaja sedeža spredaj.

SEDEŽNA OPORA OMR NOVO

Okrogla 27,2-milimetrska sedežna opora je bistveno bolj udobna kot premer 30,9 ali 31,6 mm, kar izboljša udobnost sedenja, ne da bi kje drugje ogrozil togost okvirja.


Informacija o ceni, zalogi, naročilu: INFO@SPORTR.SI
ali
GSM  069 707 888

Model:  ORCA 2021 na uradni spletni strani: ORBEA.COM




MOŽNOST POSLIKAVE VILICE V PROGRAMU MyOMOŽNOST BARVANJA OKVIRJA KOLESA V PROGRAMU MyO
 - POVEZAVA DO PROGRAMA MyO: ''tu'' !





Informacija o ceni, zalogi, naročilu: INFO@SPORTR.SI
ali
GSM  069 707 888


Iskanje

Iskanje

Servis koles

Poglej ponudbo

sportR.si d.o.o.

Linhartova 42
1000 Ljubljana­ Slovenija

DELOVNI ČAS

SERVIS:   PONEDELJEK-PETEK
OD 10h – 16h

TRGOVINA: ZAPRTO Z ODLOKOM VLADE R.S. DO NADALJNJEGA

sobota: zaprto
nedelja, prazniki: zaprto

GSM: 069 707 888