POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s po prodajnimi storitvami in garancijami),
4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
7. način plačila in dostave,
8. časovno veljavnost ponudbe,
9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Cene in ažurnost podatkov
Vse cene izdelkov v spletni trgovini vsebujejo 22% ali 9,5% DDV. Cene so označene v evrih (EUR). Cene na spletnih straneh trgovine sportR.si d.o.o. veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo samo za nakup preko spletne trgovine sportR.si d.o.o.. Cena, ki je navedena ob posameznem artiklu, je v času potrditve nakupa končna prodajna cena artikla in se po potrditvi naročila ne more spremeniti. Cene so priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma distributerja ali jih ponudnik oblikuje sam. V ceno izdelka strošek dostave ni vključen.
Ponudnik si prizadeva čim bolje skrbeti za ažurnost in točnost podatkov, ki so navedeni na spletu. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa ali mu ponudil rešitev v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca
Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine, niti se ne zavezuje za pravilnost in popolnost tekstovnega,video, slikovnega ali zvočnega materiala. Fotografija in dejanski izgled artikla se lahko razlikujeta.
Naročanje
Naročila preko spletne trgovine sportR.si d.o.o.
Naročanje poteka preko Interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah. Naročila sprejemamo preko nakupa v spletni trgovini in preko e-pošte info@sportr.si..
Kupoprodajna pogodba med sportR.si d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini sportR.si d.o.o. sklenjena v trenutku, ko sportR.si d.o.o. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za sportR.si d.o.o. kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku sportR.si d.o.o..
Postopek nakupa
Prvi nakup
Na spletni strani si izberete artikle, v kolikor želite kupiti več istih artiklov v okencu ob izdelku vnesite količino. Količino izbranih artiklov lahko kasneje tudi še spreminjate v košarici.
Če želite v košarico dodati še kakšen artikel, kliknite "Nadaljuj z nakupovanjem". Če pa želite svoj nakup zaključiti pa kliknite gumb "Zaključi nakup".
Ko se odločite zaključiti nakup, v naslednjem koraku izpolnite obrazec "Registracija", če v naši spletni trgovini nakupujete prvič. S tem si ustvarite tudi nov uporabniški račun. V primeru, da ste pri nas že kupovali, pa izpolnete "Prijavo".
Naslednji korak vas pripelje v "Blagajno", kjer določite način dostave in plačila ter dostavo naročila na drug naslov (odkljukate okence na vrhu strani). Ko izberete vse parametre kliknite gumb "Oddaj naročilo".
Preden se odločite zaključiti nakup imate možnost pregledati in popraviti celotno vsebino naročila s klikom na gumb "Nazaj na košarico". V nasprotnem primeru pa izberite gumb "Oddaj naročilo".
Na e-pošto ob oddaji naročila prejmete potrdilo o registraciji ter potrdilo, da smo vaše naročilo uspešno prejeli.
Ko bo vaše naročilo z naše strani pregledano boste na e-pošto prejeli potrdilo o potrjenem/zaključenem naročilu oziroma vas bomo v primeru morebitnih težav kontaktirali preko telefona ali e-pošte.
Ponovni nakup
V kolikor ste pri nas že predhodno kupovali ste si izbrali geslo ter ob naročilu vnesli vaš e-poštni naslov. Z omenjenimi podatki se lahko na vrhu naše strani z klikom na gumb "prijava/registracija" prijavite v našo spletno trgovino in nato brez ponovnega vnašanja podatkov oddate naročilo.
Registriran uporabnik lahko tudi vidi status naročila ali ureja vnešene osebne podatke.
Nadaljnji potek naročila poteka tako kot pri prvem nakupu.
Naročila preko e-pošte info@sportr.si d.o.o.
Naročila preko e-pošte info@sportr.si morajo nujno vsebovati ime in priimek naslovnika/plačnika, ulico, poštno številko in kraj; kontaktno telefonsko številko in e-naslov; Ime artikla in ostale potrebne specifikacije.
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana. V primeru, da želite odstopiti od naročila, nas obvestite v najkasneje 3 urah po oddaji naročila po elektronski pošti info@sportr.si
Zavrnitev naročila
Spletna trgovina sportR.si d.o.o. si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti. V kolikor bi kupec že plačal po predračunu, mu v tem primeru kupnino vključno s stroški dostave nakažemo naslednji delovni dan.
Dobavni roki
Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-5 delovnih dni. V primeru daljšega dobavnega roka in v kolikor želenega artikla ni na zalogi, vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti oziroma telefonu.
Popolnoma varen nakup, pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga
Skladno z določili 43.č. člena Zakona o varstvu potrošnika (ZvPot) ima potrošnik pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od naročila/pogodbe in sicer na kontaktni elektronski naslov info@sportr.si., ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Ko vračate artikle prodajalcu (sportR.si d.o.o.), morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe. Obrazec lahko dobite tu. Priložite tudi kopijo računa.
Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku 14 dni po prevzemu blaga pisno ali po elektronski pošti. Povratna pošiljka vrnjenega blaga na sedež podjetja sportR.si d.o.o., Linhartova cesta 42, 1000 Ljubljana, mora biti oddana v roku nadaljnjih 14 dni od poslanega obvestila o odstopu. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.
Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in z vso priloženo dokumentacijo. Priložena morajo biti kopija računa, telefonski kontakt ter TTR v primeru vračila denarja.
Možnost vračila ne velja v primeru izdelka naročenega po naročilu. V primeru, da prejmemo poškodovan izdelek oz. v drugačnem stanju kot vam je bil poslan, imamo pravico zavrniti izdelek.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.
Po prejemu nerabljenega, nepoškodovanega blaga in v nespremenjeni količini, vam skladno z zakonom (takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu blaga) vrnemo opravljena plačila.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.
Nakup za pravne osebe
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku (Registracija) vnesete kot kupca podjetje. Če ste že nakupovali na podjetje, ga le izberete iz svojega arhiva.
V kolikor potrebujete eRačun in ste z nami dogovorjeni za odloženo plačilo, izberite plačilo po predračunu, številko vašega naročila in naročilnico pa nam pošljite na info@sportr.si.. Način plačila vam bomo uredili naknadno. eRačun prejmete po dobavi blaga.
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja , več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju .
Spletna trgovina sportR.si d.o.o. pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:
· z gotovino ob prevzemu* (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV)
· z nakazilom na račun po ponudbi/predračunu
· odloženo plačilo (velja za organizacije javne in lokalne uprave ter podjetja, ki dosegajo ustrezno boniteto).
*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja ista cena.
Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta
Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine.
Menjava blaga
Če ugotovite, da vam nerabljen izdelek ne ustreza, ga brez težav zamenjamo za izdelek enake vrednosti*. V tem primeru stroške pošiljanja krijete vi. Izdelek mora biti tudi v tem primeru nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži.
Garancija
Za artikle za katere je izdana garancija, ob izpolnjevanju garancijskih pogojev in v garancijskem roku, prodajalec jamči brezhibno delovanje. Garancijski rok začne teči z datumom izdanega računa. Če izdelek ni popravljen v 45 dneh, ima kupec pravico zahtevati nov izdelek ali pravico do vračila kupnine. Blago ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob predložitvi računa zato ga shranite. Prodajalec kupcu jamči brezhibno delovanje njenih izdelkov za garancijski čas od izročitve izdelka njenemu kupcu (garancijski rok). Prodajalec se zavezuje, da bo napake pri delovanju izdelka, ki bi se pojavile v garancijskem roku na svoje stroške odpravil sam, v času, ki ne bo daljši od 45 dni kateri začno teči z dnem prejema reklamiranega izdelka. Kupcu bo v navedenem roku izročil nov izdelek iste vrste in najmanj iste kakovosti v kolikor popravilo ne bo možno. Garancija pokriva tudi stroške prevoza. Za prevzem paketa z naše strani se dogovorite z prodajalcem. Garancija začne veljati z izdaje računa in velja za napake v materialu in izdelavi ter vse dele na izdelku razen za potrošni material
V garancijo ne spadajo okvare, povzročene pri transportu po izročitvi, okvare zaradi nepravilnih montaž ali vzdrževanj, mehanske okvare, ki jih je povzročil uporabnik oz. so posledica normalne dolgotrajne uporabe. Ob morebitnem garancijskem zahtevku izdelka se bo ugotovilo ali gre za napako v materialu oz. izdelavi izdelka in se bo ob potrditvi le tega opravilo garancijsko popravilo. V primeru da se ugotovi, da gre za obrabo ali poškodbo oziroma napako nastalo zaradi neprimerne uporabe ali obrabe izdelka, se garancijski zahtevek zavrne. Za uveljavljanje garancije se z artiklom in računom oglasite pri pooblaščenem serviserju, ki je naveden v garancijskem listu. Ta bo uredil vse potrebno za odpravo napak. Garancija ne velja za dele izdelka ki spadajo med potrošni material.
Stvarna napaka
1. Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
2. Napaka je stvarna:
-
če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
-
če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
-
če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
-
če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
3. Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
4. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Kako se stvarno napako uveljavi?
1. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Obrazec za prijavo napake potrošnik prejme na e-mail naslov ali v papirnati obliki po pošti.
2. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Stvarno napako je možno uveljavljati v roku dveh let od izročitve blaga.
3. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čim prej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena ZVPOT .
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila 37-39 člena zakona o varstvu potrošnikov (ZVPOT) (ur. list RS št 98/04-UPB2, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14 in 19/15)
Načini plačila
V spletni trgovini sportR.si d.o.o. omogočamo plačilo na tri načine in sicer:
• z gotovino ob prevzemu na zahtevanem naslovu (velja spletna cena + cena dostave) in
• po predračunu z nakazilom na račun in prevzemu na zahtevanem naslovu (velja spletna cena + cena dostave)
• z gotovino ob osebnem prevzemu
Plačilo po povzetju
Pošiljka prispe do kupca v zakonskem roku prenosa poštnih pošiljk s Pošto Slovenije. Plačilo je mogoče le z gotovino.
Plačilo po predračunu
Predračun z vsemi plačilnimi pogoji za nakazilo se pošlje na e-naslov kupca. Pošiljka se kupcu odpremi, ko ponudnik prejme plačilo predračuna na svoj račun. Rok veljavnosti predračuna je 8 dni od prejema na e-naslov, sicer ima Trgovec pravico odstopiti od pogodbe.
V primeru plačila po predračunu se sklicujte na podatke:
sportR.si d.o.o., Linhartova cesta 42, 1000 Ljubljana.
Banka Intesa Sanpaolo d.d.,IBAN SI56 1010 0005 4903 256 SWIFT: BAKOSI2X
Pri izpolnjevanju naloga UPN v polje sklic najprej vnesite SI00, za tem pa številko vašega naročila (npr. SI00 1234). V polju koda namena lahko izberete GDSV ali OTHR.
Naročeni izdelki bodo odposlani takoj po prejetem plačilu!
Ponudnik kupcu za nakup izda račun na trajnem mediju. Kupoprodajna pogodba (naročilo) se hrani v elektronski obliki pri ponudniku.
Dobavni roki
Rok dobave za izdelke na zalogi je običajno 1-2 dni oziroma kot je navedeno*. V kolikor bo rok dostave izjemoma daljši vas bomo o tem obvestili v 24-ih urah. Za izdelke, ki niso na zalogi je rok dobave izjemno različen in traja od 4 dni pa do 10 delovnih dni ali izjemoma celo več. Izdelke uvažamo iz različnih držav, zato lahko pride do razlike v času dostave.
O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.
Za artikle, ki jih ni možno oddati v košarico nam lahko pustite sporočilo s pritiskom na gumb "Povpraševanje" in sporočili vam bomo kako hitro jih lahko dobavimo. Ko bo artikel ponovno na zalogi, vas bomo o tem obvestili preko e-pošte.
Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.
Za vse dodatne informacije nas pokličite 059 939 135 ali pošljite info@sportr.si.. Z veseljem vam bomo povedali koliko časa je potrebno čakati za želeni izdelek.
Dostava
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.
Odprema pošiljk se vrši od ponedeljka do petka. Naročila, potrjena v petek po 12. uri, bodo odpremljena v ponedeljek. Če naročila ponudnik ne bo mogel v celoti realizirati v roku 5 delovnih dni, bo kupcu poslal samo izdelke, ki so na zalogi. Izdelkov, ki zaradi tega ne bi bili poslani ob aktualnem naročilu, ponudnik naknadno ne bo poslal, zato je potrebno izdelek ponovno naročiti.
Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije, ki večino paketov dostavita že naslednji delovni dan (če je artikel na zalogi v našem centralnem skladišču) po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti.
Naš partner (Pošta Slovenije) pakete dostavljata na naslov, vnešen ob oddaji naročila.
Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljalec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.
Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Po navadi zadošča obisk najbližje pošte.
Stroški pošiljanja
Pošiljke pošiljamo preko Pošte Slovenije, stroške pošiljanja prištevamo h kupnini, kar je razvidno iz računa oz. ponudbe. Cene vsebujejo 22 % DDV. Za fizične kupce znesek poštnine znaša 5,00€ za naročila v vrednosti do 50€, nad 50€ je za fizične kupce pošiljanje brezplačno.
KOLES (BICIKLOV) NE POŠILJAMO PO POŠTI ALI S PAKETNO DOSTAVO !
Mednarodni promet - izven območja EU
Za vsa vprašanja o možnostih nakupa izven EU nam pišite na: info@sportr.si
Varovanje podatkov
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo v skladu z ZVOP-1. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Dostavni službi (po pogodbi je to Pošta Slovenije) bo zaupan le uporabnikov naslov za dostavo. Ponudnik stopi s kupcem v stik prek sredstev komunikacije na daljavo le takrat, ko kupec temu izrecno ne nasprotuje.
Obiskovalec z izvedeno registracijo dovoljuje ponudniku zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese pri registraciji. Vsi podatki, ki jih obiskovalec navede pri registraciji, so namenjeni le poslovanju ponudnika, ki jih ne posreduje v druge namene ali tretji osebi. Podatki, ki jih zbira in obdeluje spletna trgovina, se razkrijejo le v izrednem primeru, če je taka obveznost določena v zakonu ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov spletne trgovine. Ob morebitnem "vdoru" v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti!
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, ponudnik ne odgovarja.
Arhiviranje pogodbe
Sklenjena pogodba med naročnikom in prodajalcem in kopije računov se arhivirajo na sedežu podjetja sportR.si d.o.o., Linhartova cesta 42, 1000 Ljubljana. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti. Pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.
Avtorske pravice
Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika.
Pritožbe in spori
sportR.si d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. sportR.si d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 059 939 135 ali po elektronski pošti na info@sportr.si.. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@sportr.si.. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
sportR.si d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si sportR.si d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi sportR.si d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
sportR.si d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.
Zahvaljujemo se vam za izkazano zaupanje!
Varnostna opozorila
Igrače, ki se dajejo na trg, morajo izpolnjevati določene varnostne zahteve in nikakor ne smejo ogrožati varnosti ali zdravja uporabnikov ter ostalih ob uporabi. Navedena priporočena starost otroka za posamezno igračo je podjetje info@sportr.si prejelo oziroma pridobilo s strani uvoznika, distributerja, proizvajalca ali zastopnika igrače oziroma izdelka. Določena priporočena starost posamezne igrače proizvajalec določi na podlagi zahtev Uredbe o varnosti igrač, otrokovega senzoričnega, motoričnega in umskega razvoja ter relativne omejitve pri uporabi.
Navedena priporočena starost naj vam bo vodilo pred nakupom izdelka. Pri izbiranju igrač moramo upoštevati okoliščine, spoznati otroka in njegova močna ter šibka področja, ter na podlagi tega poiskati igračo, ki bi razvoj na posameznem področju spodbudila.
Varnostna opozorila po posameznih skupinah igrač
1. Igrače, ki niso namenjene za otroke mlajše od 36 mesecev
Nekatere igrače zaradi svoje vsebine, oblike in uporabnosti niso primerne oziroma so lahko nevarne za otroke, mlajše od 36 mesecev. Te igrače so opremljene z opozorilom: OPOZORILO! Ni primerno za otroke mlajše od 36 mesecev; Ni primerno za otroke mlajše od treh let ali je opozorilo v obliki naslednje grafične slike:
Temu opozorilu je priložena obrazložitev specifične nevarnosti, zaradi katere je ta previdnost potrebna. Tovrstno označevanje se ne uporablja za igrače, ki so zaradi svoje funkcije, dimenzij, značilnosti, lastnosti ali drugih tehtnih razlogov očitno neprimerne za otroke, mlajše od 36 mesecev.
2. Igrače za prostočasne aktivnosti za domačo uporabo
Navedba „igrača za prostočasne aktivnosti“ pomeni igračo za domačo uporabo, pri kateri med izvajanjem aktivnosti ostaja podporna struktura nepremična, igrača pa je namenjena temu, da lahko otroci izvajajo katero koli od naslednjih aktivnosti: skakanje, plezanje, zibanje, drsenje, guganje, vrtenje, plazenje, lazenje ali kakršnakoli kombinacija omenjenih aktivnosti. Na igračah za prostočasne aktivnosti je navedeno naslednje opozorilo:
OPOZORILO! Samo za domačo uporabo.
Igračam za prostočasne aktivnosti, pritrjenim na ogrodje, po potrebi pa tudi drugim igračam za prostočasne aktivnosti so priložena navodila na oziroma v embalaži, ki opozarjajo na potrebo po preverjanju in vzdrževanju glavnih delov (vzmeti, pritrdilnih elementov, opor, spojev) v določenih časovnih presledkih in navajajo, da lahko pride do padcev ali prevrnitve, poškodbe uporabnika, če se tako preverjanje ne izvaja. Izdelku morajo biti priložena tudi navodila za pravilno sestavljanje igrače, ki navajajo, kateri deli so lahko nevarni, če niso pravilno sestavljeni. Predložene so posebne informacije v zvezi z ustrezno površino za namestitev igrače.
3. Skiroji in kolesa igrače za otroke
Kadar se izdelki prodajajo kot igrače, je na njih navedeno naslednje opozorilo:
OPOZORILO! Nositi je treba zaščitno opremo. Ni za uporabo v prometu.
Priporočljiva je uporaba zaščitna oprema (čelade, rokavice, ščitniki za kolena, ščitniki za komolce in podobno). Navodila za uporabo vključujejo opozorilo, da je treba igračo uporabljati previdno, saj zahteva veliko spretnosti, da bi se izognili padcem ali trkom, zaradi katerih bi lahko prišlo do poškodbe uporabnika ali tretje osebe.
Kolesa, ki zaradi konstrukcijske moči, oblike ali drugih faktorjev niso primerne za otroke nad 3 leti starosti morajo navedeno na embalaži in igrači vključujejo naslednje opozorilo:
OPOZORILO! Naj ne uporabljajo otroci starejši od 36 mesecev.
Navedena mora biti tudi navedba zakaj, npr. zaradi nezadostne moči.
Kotalke, rolerji in deske za otroke, ki se prodajajo kot igrače in njihova embalaža imajo navedeno naslednje opozorilo:
OPOZORILO! Nositi je potrebno zaščitno opremo. Ni za uporabo v prometu. 20 kg max.
Obenem se navaja, da morajo navodila vsebovati informacije o primerni površini za varno vožnjo.
Skiroji igrače, ki so namenjeni otrokom s telesno maso 20 kg in manj in njihova embalaža imajo navedeno naslednje opozorilo:
OPOZORILO! Nositi je potrebno zaščitno opremo. Ni za uporabo v prometu. 20 kg max.
Dodatna navedba informacije kako se varno zloži ni raztegne zložljiv skiro, navodilo o varni uporabi zavornega sistema, informacijo o nevarnosti ob uporabi skiroja na javnih cestah in zaščitne opreme (čelade, rokavice, ščitniki za kolena, ščitniki za komolce in podobno).

Varstvo osebnih podatkov
1. O Pravilniku o varstvu osebnih podatkov
Skladno z uskladitvijo z Evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) je naš namen seznanitev uporabnikov storitev spletne trgovine sportR.si d.o.o. ter drugih oseb z nameni in podlago obdelave osebnih podatkov ter pravicami posameznikov na tem področju.
Ob tem želimo, da bo lahko vsak uporabnik spletne trgovine sportR.si d.o.o. poznal svoje pravice na tem področju, užival v največji možni meri, imel olajšano urejanje svojih nastavitev ter mu jasno opredelili, kako delamo z našimi partnerji, tretjimi osebami in piškotki ter drugimi tehnologijami sledenja.
V naši spletni trgovini sportR.si d.o.o. že vse od začetka spoštujemo vašo zasebnost ter varujemo vaše podatke. Vsi posredovani osebni podatki so obravnavani zaupno in so uporabljeni le za namen, zaradi katerega so bili posredovani. Z vašimi osebnimi podatki upravljamo z največjo skrbnostjo, upoštevajoč veljavno zakonodajo in najvišje standarde njihove obravnave. Za varnost vaših osebnih podatkov med drugim skrbimo z ustreznimi organizacijskimi ukrepi, postopki dela in naprednimi tehnološkimi rešitvami ter zunanjimi strokovnjaki z namenom čim bolj učinkovite zaščite vaših osebnih podatkov. Pri tem uporabljamo ustrezno stopnjo zaščite in razumne fizične, elektronske in administrativne ukrepe, s katerimi zbrane podatke varujemo pred nenamernim ali nezakonskim uničenjem, izgubo, spreminjanjem, nepooblaščenim razkritjem osebnih podatkov ali pred nepooblaščenim dostopom do osebnih podatkov, ki so bili preneseni, shranjeni ali drugače obdelani.
Hkrati ta Pravilnik o o varstvu osebnih podatkov dodatno pojasnjuje soglasje, ki ste ga podali za obdelavo vaših osebnih podatkov.
V Pravilniku o varstvu osebnih podatkov so skladno z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES, zajete naslednje informacije:
- kontaktne informacije podjetja,
- namene, podlage in vrste obdelave različnih vrst osebnih podatkov posameznikov,
- čas hrambe posameznih vrst osebnih podatkov,
- pravice posameznikov v zvezi z obdelavo osebnih podatkov,
- pravica do vložitve pritožbe v zvezi z obdelavo osebnih podatkov,
- veljavnost Pravilnika o zasebnosti.
2. Osebni podatki, ki jih zbira podjetje
-
podatki o identiteti: ime, priimek, elektronski naslov in geslo, ki je šifrirano in znano le uporabniku (tudi mi ga ne poznamo). Podatki o identiteti poslovnih uporabnikov vključujejo tudi naziv podjetja in davčno številko oziroma številko zavezanca za DDV. Številko zavezanaca za DDV hranimo tudi za fizične osebe, ki poslujejo kot zavezanaci za DDV.
-
kontaktni podatki: naslovi za dostavo, naslov za izdajo računa in telefonska številka.
-
podatki o nakupih in plačilih: hranimo vse podatke o vaših naročilih in plačilih, vključno s podatki o stornacijah, vrnitvah naročil.
-
podatki vezani na vašo uporabo in profil: zadnji ogledi izdelkov, izdelki v nezaključenem naročilu, pogostost obiskovanja posameznih oddelkov, pogosti nakupi, izbrani oddelki ter oddani komentarji in ocene naših ponudb.
-
tehnični podatki: za zagotavljanje varnosti in dokazljivosti se zbirajo tudi IP naslovi, podatki o operacijskem sistemu, brskalniku, operacijskem sistemu, lokaciji vaše naprave, vrsti naprave s katero dostopate na našo stran in podobno. Ob obisku preko piškotkov z vašo privolitvijo zbiramo tudi podatke za zagotavljanje boljše funkcionalnosti in uporabniške izkušnje, varnosti, štetja števila uporabnikov na spletnem mestu ter zagotavljanja nemotenega delovanja spletnih strani. Posameznemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Sejni piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca 2 leti, potem postanejo neaktivni.
3. Upravljavec osebnih podatkov
Upravljavec osebnih podatkov, ki se obdelujejo v skladu s tem Pravilnikom o varstvu osebnih podatkov je sportR.is d.o.o., Linhartova cesta 42, 1000 Ljubljana.
4. Kategorije posameznikov, katerih osebni podatki se obdelujejo
Ta Pravilnik o varstvu osebnih podatkov je namenjen vsem, ki ste naročili in/ali uporabljate naše storitve, ali oddali povpraševanje, kot tudi tistim, ki obiščete našo spletno stran.
5. Nameni obdelave in podlage za obdelavo podatkov
5.1. Obdelava na podlagi pogodbe:
V okviru izvrševanja pogodbenih pravic in izpolnjevanja pogodbenih obveznosti podjetja obdeluje vaše osebne podatke za naslednje namene: identifikacijo posameznika, pripravo ponudbe, sklenitev pogodbe, za zagotovitev naročenih storitev, obveščanje o morebitnih spremembah, dodatnih podrobnostih in navodilih za uporabo storitev, za reševanje morebitnih tehničnih težav, ugovorov ali reklamacij, obračunavanje storitev ter za druge namene, potrebne za izvajanje ali sklepanje pogodbenega razmerja med podjetjem in posameznikom.
Pri obračunavanju storitev, na podlagi davčnih predpisov, pridobimo in obdelujemo za pravilno izdajo računa še vaš naslov.
5.2. Obdelava na podlagi zakona:
Na podlagi zakonitega interesa uporabljamo vaše osebne podatke za odkrivanje in preprečevanje goljufive uporabe in zlorabe storitev, nadalje v okviru zagotavljanja stabilnega in varnega delovanja našega sistema in storitev, pa tudi za namene izvajanja ukrepov informacijske varnosti, izpolnjevanja zahtev v zvezi s kakovostjo storitev ter odkrivanje tehničnih okvar sistemov in storitev.
Na podlagi zakonitega interesa uporabljamo vaše osebne podatke tudi za namene morebitnih izvršb, sodne in izvensodne izterjave.
V skladu s Splošno uredbo lahko podjetje v primeru suma zlorab v primernem in sorazmernem obsegu obdeluje podatke o posameznikih za namen identifikacije in preprečevanja morebitnih prevar ali zlorab ter lahko, če je to primerno, te podatke posreduje tudi drugim ponudnikom tovrstnih storitev, poslovnim partnerjem, policiji, državnemu tožilstvu ali drugim pristojnim organom. Za namen preprečitve prihodnjih zlorab oziroma prevar se podatki o zgodovini ugotovljenih zlorab oziroma prevar v povezavi s posameznikom, kamor sodijo podatki o naročniškem razmerju ter na primer IP naslov, lahko hranijo še pet let po prenehanju poslovnega razmerja.
5.3. Obdelava na podlagi soglasja za obdelavo osebnih podatkov:
Obdelava podatkov lahko temelji tudi na vašem soglasju, ki ste ga posredovali podjetju.
Soglasje se lahko na primer nanaša na obveščanje o ponudbah, ugodnostih in izboljšavah storitev, ki jih nudi podjetje. Namen takšnega obveščanja je, da se storitve čim bolj približajo vašim potrebam in željam in da jim s tem povečamo uporabno vrednost za vas. Obveščanje se izvaja prek kanalov, ki ste jih je v soglasju izbrali. Obveščanje lahko kadarkoli prekličete, in sicer na način kot ga opredeljuje Pravilnik o varstvu osebnih podatkov.
Svoje soglasje lahko kadarkoli umaknete oziroma spremenite na enak način, kot ste ga dali ali na drug način, kot ga opredeljuje Pravilnik o varstvu osebnih podatkov, pri čemer si podjetje pridržuje pravico do identifikacije stranke. Spremembo soglasja je med drugim mogoče urediti tudi preko elektronskega sporočila na naslov info@sportr.si ali s pisno zahtevo posredovano na naslov sedeža podjetja.
Umik oziroma sprememba soglasja se nanaša le na podatke, ki se obdelujejo na podlagi vašega soglasja. Veljavno je vaše zadnje podano soglasje, ki smo ga prejeli. Možnost preklica soglasja ne predstavlja odstopnega upravičenja v poslovnem razmerju posameznika s podjetjem.
Podatki, za katere je dana vaša privolitev, se v odsotnosti preklica obdelujejo do dve leti po prenehanju poslovnega razmerja s podjetjem.
6. Omejitve posredovanja osebnih podatkov
Po potrebi bomo za izvajanje določenih del, ki prispevajo k našim storitvam, pooblastili druga podjetja in posameznike. V takem primeru lahko podjetje posreduje osebne podatke tudi takšnim skrbno izbranim zunanjim obdelovalcem, ki bodo s podjetjem sklenili pogodbo o obdelavi osebnih podatkov oziroma vsebinsko enak dogovor ali drug zavezujoč dokument (v nadaljevanju: “Pogodba o obdelavi”). Zunanjim obdelovalcem bomo tovrstne podatke posredovali oziroma naredili dostopne samo v obsegu, ki ga zahteva določen namen. Teh podatkov zunanji obdelovalec ne sme uporabljati v nobene druge namene, pri čemer izpolnjuje najmanj vse standarde obdelave osebnih podatkov, ki jih predvideva veljavna zakonodaja. Zunanji obdelovalci so podjetju pogodbeno zavezani k spoštovanju zaupnosti vaših osebnih podatkov.
Podjetja na podlagi obrazložene zahteve posreduje osebne podatke tudi pristojnim državnim organom, ki imajo za to zakonsko podlago. Podjetja d.o.o. se bo npr. odzvala na zahteve sodišč, organov pregona in drugih državnih organov, ki lahko vključujejo tudi državne organe druge države članice EU.
7. Obdobje hrambe osebnih podatkov
Obdobje hrambe podatkov je določeno glede na kategorijo posameznih podatkov. Podatke hranimo največ toliko časa, kolikor je potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili zbrani ali nadalje obdelani oziroma do poteka zastaralnih rokov za izpolnitev obveznosti ali zakonsko predpisanega roka hrambe.
Obračunski podatki in z njimi povezani kontaktni podatki o posameznikih se lahko za namen izpolnjevanja pogodbenih obveznosti hranijo do popolnega plačila storitve oziroma najdlje do poteka zastaralnih rokov v zvezi s posamezno terjatvijo, ki lahko po zakonu znaša od enega do petih let. Računi se hranijo še 10 let po poteku leta, na katerega se račun nanaša v skladu z zakonom, ki ureja davek na dodano vrednost.
Drugi podatki, ki smo jih pridobili na podlagi vašega soglasja, hranimo za čas trajanja poslovnega razmerja in še 2 leti po prenehanju, razen v kolikor zakon določa daljši rok hrambe. V kolikor posameznik, ki je dal soglasje za obdelavo osebnih podatkov, ni vstopil v poslovno razmerje z nami, njegovo soglasje velja 2 leti od njegove podaje oziroma do njegovega preklica.
Po poteku obdobja hrambe se podatki zbrišejo, uničijo, blokirajo ali anonimizirajo, če zakon za posamezno vrsto podatkov ne določa drugače.
8. Pravice Posameznikov v zvezi z obdelovanjem osebnih podatkov
Uresničevanje vaših pravic v zvezi z obdelovanjem vaših osebnih podatkov vam zagotavljamo brez nepotrebnega odlašanja. O vaši zahtevi bomo odločili v enem mesecu po prejemu vaše zahteve. V primeru kompleksnosti in večjega števila zahtev lahko rok podaljšamo za največ dva dodatna meseca. Če podaljšamo rok, vas o vsakem takem podaljšanju obvestimo v enem mesecu od prejema zahtevka skupaj z razlogi za zamudo.
Zahteve v zvezi z uresničevanjem vaših pravic sprejemamo na elektronski naslov info@sportr.si ali po pošti na naslov sportR.is d.o.o., Linhartova cesta 42, 1000 Ljubljana.
Kadar zahtevo predložite z elektronskimi sredstvi, vam informacije, kadar je mogoče, zagotovimo z elektronskimi sredstvi, razen če ne zahtevate drugače.
Kadar obstaja upravičen dvom v zvezi z identiteto posameznika, ki predloži zahtevo v zvezi s kakšno od njegovih pravic, lahko zahtevamo zagotovitev dodatnih informacij, ki so potrebne za potrditev identitete posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki.
Če so zahteve posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, očitno neutemeljene ali pretirane, zlasti ker se ponavljajo, lahko podjetje:
- zaračuna razumno pristojbino, pri čemer upošteva administrativne stroške posredovanja informacij ali sporočila ali izvajanja zahtevanega ukrepa, ali
- zavrne ukrepanje v zvezi z zahtevo.
Omogočamo vam naslednje pravice v zvezi z obdelovanjem vaših osebnih podatkov:
(a) pravico do dostopa do podatkov
(b) pravico do popravka
(c) pravico do izbrisa (»pravica do pozabe«)
(d) pravico do omejitve obdelave
(e) pravico do prenosljivosti podatkov
(f) pravico do ugovora
(g) pravica do dostopa do podatkov
Vedno imate pravico do seznanitve, ali se v zvezi z vami obdelujejo osebni podatki in če se, dostop do osebnih podatkov in naslednje informacije:
- namene obdelave,
- vrste osebnih podatkov, ki se obdelujejo,
- uporabnike ali kategorije uporabnikov, ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki,
- predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov ali, če to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja,
- obstoja pravice, da se lahko od upravljavca zahteva popravek ali izbris osebnih podatkov ali omejitev obdelave vaših osebnih podatkov, ali obstoj pravice do ugovora taki obdelavi,
- pravice do vložitve pritožbe pri nadzornem organu,
- kadar osebni podatki niso zbrani od vas, vse razpoložljive informacije v zvezi z njihovim virom.
(h) pravica do popravka
Pravico imate doseči, da brez nepotrebnega odlašanja popravimo netočne osebne podatke v zvezi vami ter ob upoštevanju namenov obdelave, pravico do dopolnitve nepopolnih osebnih podatkov, vključno s predložitvijo dopolnilne izjave.
(i) pravica do izbrisa (»pravica do pozabe«)
Pravico imate doseči, da brez nepotrebnega odlašanja vaše osebne podatke izbrišemo, kadar velja eden od naslednjih razlogov:
- kadar osebni podatki niso več potrebni za namene, za katere so bili zbrani ali kako drugače obdelani,
- kadar prekličete privolitev, na podlagi katere poteka obdelava, pa za obdelavo ne obstaja nobena druga pravna podlaga,
- kadar ugovarjate obdelavi podatkov, za njihovo obdelavo pa ne obstajajo nobeni prevladujoči zakoniti razlogi,
- kadar so bili osebni podatki obdelani nezakonito,
- kadar je osebne podatke treba izbrisati za izpolnitev pravne obveznosti v skladu s pravom EU ali slovenskim pravnim redom.
(j) pravica do omejitve obdelave
Pravico imate doseči, da omejimo obdelavo vaših osebnih podatkov, kadar velja eden od naslednjih primerov:
- kadar oporekate točnosti podatkov, in sicer za obdobje, ki nam omogoča preveriti točnost osebnih podatkov,
- je obdelava nezakonita, vi pa nasprotuje izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega zahtevate omejitev njihove uporabe,
- vaših osebnih podatkov ne potrebujemo več za namene obdelave, temveč jih vi potrebujete za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov,
- če ste vložili ugovor v zvezi z obdelavo, ki temelji na zakonitih interesih podjetja, dokler se ne preveri, ali naši zakoniti razlogi prevladajo nad vašimi razlogi.
Kadar je bila obdelava vaših osebnih podatkov omejena v skladu s prejšnjim odstavkom, se taki osebni podatki z izjemo njihovega shranjevanja obdelujejo le z vašo privolitvijo, ali za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov ali zaradi varstva pravic druge fizične ali pravne osebe.
Pred preklicem omejitve obdelave vaših osebnih podatkov smo vas o tem dolžni obvestiti.
(k) pravica do prenosljivosti podatkov
Pravico imate, da prejmete vaše osebne podatke, ki ste nam jih posredovali, v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, in pravico, da te podatke posredujete drugemu upravljavcu, ne da bi vas podjetje pri tem ovirala, kadar obdelava temelji na vaši privolitvi in se obdelava izvaja z avtomatiziranimi sredstvi. Na vašo zahtevo, kadar je to tehnično izvedljivo, se lahko osebni podatki neposredno prenesejo k drugemu upravljavcu.
(l) pravica do ugovora
Kadar vaše podatke obdelujemo na podlagi zakonitega interesa za namene trženja, lahko taki obdelavi kadar koli ugovarjate.
Vaše osebne podatke prenehamo obdelovati, razen če dokažemo nujne razloge za obdelavo, ki prevladajo nad vašimi interesi, pravicami in svoboščinami, ali za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov.
9. Pravica do vložitve pritožbe v zvezi z obdelovanjem osebnih podatkov
Morebitno pritožbo, v zvezi z obdelovanjem vaših osebnih podatkov, lahko pošlje na elektronski naslov info@sportr.si ali po pošti na naslov sportR.si d.o.o., Linhartova cesta 42, 1000 Ljubljana.
V primeru, da o vaši zahtevi ne odločimo v zakonskem roku ali vašo zahtevo zavrnemo imate možnost vložitve pritožbe pri Informacijskem pooblaščencu.
Prav tako imate pravico, da vložite pritožbo neposredno pri Informacijskem pooblaščencu, če menite, da obdelava vaših osebnih podatkov krši slovenske predpise ali predpise EU na področju varstva osebnih podatkov.
Če ste uveljavljali pravico do dostopa do podatkov in po prejeti odločitvi menite, da osebni podatki, ki ste jih prejeli, niso osebni podatki, ki ste jih zahtevali, ali da niste prejeli vseh zahtevanih osebnih podatkov, lahko pred vložitvijo pritožbe Informacijskemu pooblaščencu vložite obrazloženo pritožbo pri podjetju v roku 15 dni. O vaši pritožbi moramo odločiti kot o novi zahtevi v petih delovnih dneh.
10. Končne določbe
Za vse, kar ni urejeno s tem Pravilnikom o varstvu osebnih podatkov se uporablja veljavna zakonodaja.
Podjetje si pridržuje pravico do spremembe tega Pravilnika o varstvu osebnih podatkov. O spremembi vas bomo seznanili z objavo na uradni spletni strani sportR.si d.o.o., 30 dni pred pričetkom veljavnosti le-tega.
V primeru vprašanj o Pravilniku o o varstvu osebnih podatkov ali o podatkih, ki jih o vas hranimo, nam pišite na e-poštni naslov: info@sportr.si
11. Veljavnost Pravilnika o zasebnosti
Ta Pravilnik o o varstvu osebnih podatkov je objavljen na spletni strani sportR.si d.o.o. in začne veljati 01.01.2016.
Pomoč
Za pomoč nam pišite na info@sportr.si.
Lahko nas tudi pokličete na tel.št: 059 939 135 ali GSM 069 707 888
Hvala za zaupanje!